lifesgood

Jag hade tänkt lägga in en bild ifrån dopet på lilla Nova, även om det är ett tagsen nu så kan det ju va kul för farfar och anita att få se hur den lilla ser ut. dock har jag fått black out och kommer inte ihåg vart på datorn alla våra bilder ligger, herregud säger jag bara. får skylla på att jag var uppe klockan fem imorse för den näst sista inventeringen. skit tråkigt jobb men trevligt att få träffa lite arbetslösa ungdomar, stackarna.

VI FICK VÅRAN LÄGENHET. helt otroligt, den första mars flyttar vi till vårt, VÅRT. en nybyggd lägenhet i hammarby sjöstad. en tvåa på 55kvadrat, 11kvadrat balkong, kyl, micro, tvättmaskin. den har allt (förutom walkincloset) och den är VÅR eller ja vi ska skriva kontrakt på tisdag men jag vågar säga den är vår. vår, vår, vår.. kan säga det tusen gånger. oj va kul det ska bli att få inreda, helt från skratch.

jonas jobbar, och jag ska jobba en del nästa vecka sedan så drar vi till barcelona på fredag, riktigt mysigt ska det bli. ska förhoppningsvis fika med bella på tisdag också, få ut lite tjejprat :)

livet blir bara bättre och bättre. lite overkliget nästan. förresten så hade vi ett år och fyra månader i förrgår, blir bara mer och mer kär i min kärlek ju mer tiden går.


Kommentarer
Postat av: Zara

Yeaaaay!!! Nice nice niiice Pillan. Jag glædjer mig att komma på besøk hos er, ni kommer att få det såå fint! Vi håller på før fullt hos oss, Ikea å massa andra affærer varje dag nu mera, å så e man ju lite elektriker nu oxå efter hængt upp lampor hela helgen :) Ett jækla mekk eftersom inget sånt satt i vår, næstan helt ny denna oxå ju! JAG SAKNAR DIG!!! <3 Pusspuss

2010-01-18 @ 14:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0