less is more

alla sparpengar sitter i kontantinsatsen på lånet till lägenheten, allt sparande börjar från början igen. just lagom i dessa tider börjar pernilla såklart tänka att budget inte längre är bra nog till henne, tjena. tur att man vet vett om att man skall hålla sig ifrån kreditlån iallafall. ju mindre post man har ju bättre är det, tråkigt värre.

min man är bjuden på årets kock bankett (i samband med finalen) är inte det lite fräckt att bjuda någon utan att bjuda med dennes respektive? på tal om inget.

har gjort något idag faktiskt. lika bra att börja öva nu med en hel dag kantad av tvättning, städning och matlagning. ska stå och sälja av gammal skit på loppis nästa helg hade jag tänkt, kanske kommer en bit på vägen till min väska eller ja soffa.

imorgon blir det jobb för första gången på Kappahl i södertälje, sedan drar vi. dock såg jag att det ska bli regn lördag, söndag men fint på fredag. skit samma snö, regn, sol vilket som, så kommer vi få en jättetrevlig helg.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0