i miss you guys

Har tänkt att skriva ett tag nu men det känns ganska meningslöst när ingen läser det :D Skönt att skriva av sig ibland i vilket fall som helst.

Ett av mina nyårslöften var att börja skriva en bok och det har jag faktiskt börjat göra nu, kul va. Har dock ingen aning hur det kommer att bli, det återstå att se.

Ihelgen får vi finbesök av Morgon, ska bli trevligt. Vi ska försöka äta på något tjusigt ställe och sedan ut för en öl eller två.

Vi skall även på några visningar ihelgen och så skall jag jobba.

Jag och Jonas ska dricka champange imorgon eftersom vi inte fick något sådant på nyår.. myspys!

Vi är jättenöjda med julklapparna ifrån Göteborg, handdukar, body shop-produkter, koppar, hjälp-på-vägen-ikea-presentkort. LOVE!

Och imorgon skall det tas ut lite pengar ifrån sparkontot. Är. Så. Pank. just nu. Massor av pengar rullar in i slutet av månaden men det är ju ett tag kvar tills dess.

Jag saknar alla! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Hej Lilja!

Jo jaaag läser,tycker det e jättekul att titta førbi å läsa det du tänker å hittar på.

Hur var det hemma i Gbg? Mys med lite nyårsfiring nu ist.. Ni får tända lite tomtebloss så e ju det helt detsamma! :)

Idag slyttar vi in i Kværnerbyen, Espen kør sitt last nu å så tarvimitt imån, puh! Å så kommer Anna på besøk, direkt från Lanzarote dær hon har jobbat i 2 månader nu, hon ær sækert asbrun aset!!:p

Jag saknar dig, du kommer væl å hælsar på? Sæg bara till några timmar innan bara :-) Puss

2010-01-08 @ 12:05:55
Postat av: JL

Jag läser faktiskt!! :)



Så fint du skriver..

2010-01-12 @ 12:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0