Ägare

Äntligen säger jag bara. Sista inventeringen idag, va uppe klockan fem och gick från då till klockan ett som på nålar. Jäkligt nära ett narvsammanbrott kan jag säga. Träffa mäklarn och skriva kontrakt, i sista sekund, fem i ett får vi klartecken att lånet blir biviljat (ge mig fast jobb). Pusta ut, har varit slut hela dagen. Huvudvärk, spänningar, sömn. På tisdag ska vi träffa bankmannen för att föra av över handpenningen, kan nog inte riktigt slappna av helt förrän det är gjort. Även om inte Jonas föräldrar läser detta måste jag säga att dom är helt underbara, det hade inte gått utan dom, TACK!!! 

Eftersom vår lägenhet är borttagen från hemsidan har ni en länk på den enda tvåan som är kvar på andra våningen, http://beta.erikolsson.se/Pages/ViewObject.aspx?estate=31291 . Ni får skynda er innan den säljs också. Vår lägenhet är dock spegelvänd och känns mycket bättre och större än vad bilden visar. Det här kommer att bli så bra och jag tror att vi kommer att stortrivas i Hammarby Sjöstad.

På fredag bär det av till Barcelona för avkoppling och mys. Det skall bli skönt, intressant och kul. Vi har lovat att vara bra med kameran så bilder kommer att komma upp på tisdag.

Love love love


Kommentarer
Postat av: SARA

Shit va fin, guuuud vad glad jag är før er skull!! Kommer snart bilder ut av våran lägenhet, bara få allt på plats først.. :p Trevlig resa med massa myyys, vi drar på spaaa och får nog mys där oxå :) Puss&kram till er

2010-01-22 @ 12:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0