1 år och 2 månader

jag och min man 'firade' 1 år och 2 månader i lördags med ett glas på Sturehof, middag på Rolfskök och bio. jag och Jonas åt 'Rödvinsbrässerade oxkinder med gotlandstryffel och potatispurè', både Rolfskök och den rätten rekomenderar jag starkt för er som skall till huvudstaden och äta. Väldigt god mat till ett väldigt bra pris. ute i sista stund för bio men blev 'Trubbel i paradiset', en helt okej film.

vi har bestämt att vi skall ta hand om varannan 14:onde. tror att det är väldigt viktigt att hitta på minst en sak varje månad för att hålla förhållandet i liv.

såhär såg vår 10 månadersdag ut, tack vare min älskling.



Kommentarer
Postat av: mamma

å, du vet ej vilken tur du har.....suck!!!

2009-11-17 @ 22:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0