lifeislife

erik vann och för mig kvittade det egentligen vem av dom som skulle komma etta, tyckte nämligen att båda sjöng vinnarlåten lika bra. hallå, jag vill också gå upp på en sen och ta lite creed(?) över att min pojkvän står som etta.. fast innerst inne vet jag ju att jag också kommer att få göra det någon gång eftersom min kärlek är bäst.

sitter alldeles för mycket framför datorn och telefonen känner jag, kanske var en dum idé att skaffa iphone. men nu skall jag pausa och börja läsa den fjärde boken i shopaholic-serien som jag fick i julklapp. jonas kommer hem om sisådär en halv timme och då hoppas jag filmen är klaaar.

godnatt kära.


Kommentarer
Postat av: Sassa

Den boken verkar bra! vill oxå fastna för en grym bok.. men inte just nu, god natt.. :)

2009-12-12 @ 02:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0