carpe diem

kul att mina senaste två kommentarer är från mor och sara. mamma avslutar såhär: 'kan de va nåt? kramizz' och sara avslutar såhär: 'kan de vara nåt? pussis' kul va?!

oj vad det har snöat idag, har varit snökaos inatt och imorse så nu är det verkligen helt vitt ute. väldigt stilla på jobbet på grund av det, slutade fyra, kom hem och åkte sedan till ikea med june. jag. vill. ha. egen. lägenhet. nu.

pratade med sara, saknar den tjejen massor. tråkigt att vi inte pratar så ofta och tråkigt att inte få prata med min c också. vi har alltid så mycket att prata om men vi ringer aldrig varann. saknar oss alla, men man växer och blir äldre tyvärr. så fort jag har min lägenhet ska jag tvinga upp er hela bunten.

vi åker förmodlingen hem på nyårsdagen, längtar efter att få träffa min familj.

annars ihelgen blir det middag ute på smak av restaurangen och lite mys-champange. vi passar på nu innan vi köper bostad och får leva på taaajt budget. smart va?! på lördag blir det flyttdags, kommer nog gå väldigt snabbt eftersom det är femtioelva som hjälper till. på söndag ska jag jobba en kortis, efter det blir det julemys i june och arnes nya lägenhet. och dagarna innan jul blir det stress, stress, stress. köpa de sista julklapparna, fixa till julbordet med mera.

snart kommer joooonas. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0